Info før avreise


Vi har prøvd å lage en oversikt over hvilke ting som er vikitg å sjekke ut før dere ankommer Sandefjord for cup!

 

Her følger de viktigste oppsettene:

  • Kampoppsett for alle klasser – Publiseres på hjemmesiden senest 01.09.2017
  • Overnattingsoppsett for de med A kort eller B-kort – Alle lag bli innlosjert på Haukerød skole og Bugården ungdomsskole
  • Puljeoversikt for alle klassene – Publiseres på hjemmesiden senest 01.09.2017

 

Cupreglement

Jotun-Runarcup følger reglementet til NHF region Sør – med noen endringer og tillegg. Det er hvert lags ansvar å til enhver tid gjøre seg kjent med det sist oppdaterte reglementet. Det er alltid reglementet på våre nettsider som er korrekt. I tillegg til informasjonen under og på våre øvrige Cupinformasjonssideer – vil du i reglementet finne all relevant info om arrangementet.

Cup reglementet finner du her!

Bespisning og matservering + Allergi

Alle deltagere med A eller B-Kort har tilgang til frokost og middag.

Frokost: Serveres lørdag og søndag mellom kl. 0700 og 9:30 i Runarhallen som ligger 1.minutts gange fra Haukerød skole. Vi håper at vår frokost gir en god start på dagen. Det er mulig å smøre matpakke.

Middagservering: Serveres Fredag og lørdag mellom 16:00 og 20:00 i Runarhallen.

Allergi? Vi har et samarbeid med cøliakiforeningen, disse hjelper oss å finne et godt alternativ for dem med allergier. vi ber dere sende oss deres allergier og hvor mange dette gjelder til info@runarcup.no i god tid før cupen for at vi skal finne de beste alternativene for dere. 

Innsjekking

Alle lag må sjekke inn i Runarhallen før første kamp og før reise til overnattingsted. Det er kun nødvendig at en fra hvert lag kommer! Her deles ut cupkort, t-skjorter, informasjon med mer. Alle utestående betalinger må gjøres opp ved innsjekking.

Innsjekkingen er åpen fra 16:00 til 21:00 på fredag og fra 07:00 på lørdag.

Gjøre endring på bestilling

Alle deltagere (spillere) må ha cupkort for å kunne delta i Jotun-Runarcup. For hvert lag går 1 leder gratis. Utover dette må også alle ledere ha minimum C-kort for å delta i kampene.

For komplett oversikt over hva kortene inneholder – klikk her! 

Deltager/Spillelister

Alle lag må levere deltagerliste for å kunne delta. Frist for å levere dette er før første kamp ved innsjekking. Spillerlister kan leveres elektronisk via vår påmeldingsside. Det er kun spillere som står på denne listen som er spilleberettiget på det aktuelle laget gjennom hele turneringen. Deltagerlisten er endelig og kan ikke endres etter første kampstart.

Baner

Runarhallen – Vår hovedarena. her finnes 2 baner. Her finner du de fleste arrangementer gjennom hele helgen, middagservering, frokostservering, hovedadministerasjon, premiering, samt alle A finalekamper.

Bugårdshallen – 2 baner. Parkering ved hallen eller skolen. Kiosken vil være åpen under alle kampene.

Jotunhallen – 1 bane, med parkettgulv. Parkering ved hallen. Kiosken vil være åpen under alle kampene.

For komplett baneoversikt og adresse til arenaene – Klikk her! 

 

Kontaktmuligheter – under Jotun-Runarcup

Har du eller ditt lag spørsmål under cupen?

  • Hovedsekretariat (Runarhallen)- Her man hjelp til alt mellom kl. 07:00 til 22:00.
  • Telefon 
  • Nettsiden www.runarcup.no – Her finner du all informasjon og resultater
  • Epost info@runarcup.no – Henvendelser som ikke haster like mye.